ملتقى كرموز التجارية بنات
مرحباً بكم فى ملتقى مدرسة كرموز التجارية بنات
نرجو التسجيل معنا للمشاركة بآرائكم و خبراتكم المتميزة.

مع تحياتى
المدير العام للمنتدى
السيد أحمد مجاهد
مبرمج و محاضر كمبيوتر
sayedmegahed@gmail.com - 0101119604

الامتحنات خلصت والصيف جة Pageviews=1

مرحباً بكم فى ملتقى مدرسة كرموز التجارية بنات
نرجو التسجيل معنا للمشاركة بآرائكم و خبراتكم المتميزة.

مع تحياتى
المدير العام للمنتدى
السيد أحمد مجاهد
مبرمج و محاضر كمبيوتر
sayedmegahed@gmail.com - 0101119604

الامتحنات خلصت والصيف جة Pageviews=1

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كرموز التجارية بنات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الآن حمل نماذج إختبارات الصف الثالث التجارى2011 إضغط هنا للتحميل مع خالص تحياتى السيد أحمد مجاهد

نرحب بتسجيلكم فى المنتدى لمشاركتنا الآراء و المناقشات و الاقتراحات

الامتحنات خلصت والصيف جة

كاتب الموضوعرسالة
حواء

حواء

الامتحنات خلصت والصيف جة Empty
مُساهمةموضوع: الامتحنات خلصت والصيف جة   الامتحنات خلصت والصيف جة Emptyالثلاثاء مايو 25, 2010 3:05 pm

اولأالسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ثانيا دة ميعتبرش موضوع اجبارى هنعتبرة اختيارى
ثالثا بما ان مافيش سنة تانية تانى انا شاء الله وفى سنة ثالثة اول ان شاء اللة ومفيش مزكرة ولا كتب ولا مدارس طول اجازة الصيف ان شاء الله
وباما ان الماما والبابا مش هيخرجوا البنات من البيت فى الاجازة ومش هنشوف بعض لان انى انا عارفة البنات بزوج ودن اللى بتخرج مع صحبتها واللى بتروح بحرى والاماكن دى مع اصحابها ودة صعب تعملة فى الاجازة لن الدراسة بالنسبلنا اجازة بنشوف بعض مش هطول عليكوا اطول من كدة عشان ما بقاش رغاية لان البنات معرفين الرغى الممل انا هبتدى بوضوى االى مش عارفى هيتحط هنا ولا هيتنقل عشان دوة موضوع عام الموضوع وباختصار عايزين نبقى مع بعض على طول مش لازم نشوف بعض مشى نحب فى بعض كل كلامى ان احنا منسبش بعض بمعنى ان كل بنت تشارك فى الموضوع فى نفس القسم ودن مع صحبتها وغير كدة ممكن تسمح للينا انها تشارك وكمان الاستذة ياعنى يبقى موضوع حوارة وكمان فى شات ممكن نشتشت مع بعض دلوقتى كل بنت تقول ممكن تعمل اية طول فترة الاجازة واحنا المروض نسال الاسئلة واى بنت بدون زكر اسم منع للاحراج البنت تقولة تجاوب علية بمنتهى الصراحة زى كرسى الاعتراف مش بالضبط شبهة بس البنات يتجمعوا يشركوا فى مع الاستذة وانا مش هبتدى وحدج تانى يبتدى

الامتحنات خلصت والصيف جة
صفحة 1 من اصل 1