ملتقى كرموز التجارية بنات
مرحباً بكم فى ملتقى مدرسة كرموز التجارية بنات
نرجو التسجيل معنا للمشاركة بآرائكم و خبراتكم المتميزة.

مع تحياتى
المدير العام للمنتدى
السيد أحمد مجاهد
مبرمج و محاضر كمبيوتر
sayedmegahed@gmail.com - 0101119604

إلى صديقى محمد زيتون Pageviews=1

مرحباً بكم فى ملتقى مدرسة كرموز التجارية بنات
نرجو التسجيل معنا للمشاركة بآرائكم و خبراتكم المتميزة.

مع تحياتى
المدير العام للمنتدى
السيد أحمد مجاهد
مبرمج و محاضر كمبيوتر
sayedmegahed@gmail.com - 0101119604

إلى صديقى محمد زيتون Pageviews=1

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كرموز التجارية بنات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الآن حمل نماذج إختبارات الصف الثالث التجارى2011 إضغط هنا للتحميل مع خالص تحياتى السيد أحمد مجاهد

نرحب بتسجيلكم فى المنتدى لمشاركتنا الآراء و المناقشات و الاقتراحات

إلى صديقى محمد زيتون

كاتب الموضوعرسالة
elwaddaly
عضو متميز
عضو متميز
elwaddaly

إلى صديقى محمد زيتون Empty
مُساهمةموضوع: إلى صديقى محمد زيتون   إلى صديقى محمد زيتون Emptyالإثنين مارس 29, 2010 7:07 am

الأخ الأستاذ الكبير والقائد الملهم / محمد زيتون
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فى عصر إنسدت فيه نفوسنا جميعاً عن الدنيا وأصبحنا فى حاجة ملحة إلى شوية مخلل علشان تفتح نفسنا للدنيا .... نفاجأ بحضرتك تسجل نفسك فى الموقع بإسم محمد زيتون ... عاوز الناس كلها تاكلك هم هم ولا إيه
وبعدين يا سيدى ما فيش أى إتفاق بين المخلل وبين الحاجات الحلوة .... أنا على حد علمى إن إسمك كان قبل كده محمد الحلو .... ومن كتر حلاوتك ... كان مسميينك محمد الملزق .... إيه بقى اللى خلاك تسمى نفسك محمد زيتون .... يا ترى ده يعتبر تغيير لنفسك من أقصى اليسار إلى أقصى اليمين ... أتمنى أن تتغير نفسيتك أولاً قبل أن تغير إسمك .... وسواء كنت محمد زيتون ... أو محمد ليمون ... أو محمد الدهنون ... أو محمد الحلو
فمرحباً بك مرة أخرى فى هذا الموقع ..... مرحبا بعودتك والعود أحمد .... حتى لو كنت محمد الدمنهورى برضو مرحبا بك فى هذا الموقع .... عارف يا محمد زيتون ... إنت بتصعب عليا قوى لما تحاول تلف وتدور ... شوف الأول إنت بتتعامل مع مين ... لو اللى قدامك غبى ماشى إشتغله زى ما انت عاوز ... لكن إنت بتتعامل مع ملوك التكنولوجيا ... ولو مش مصدق ... جرب تانى وتانى تانى .... وبرضو هنتعامل معاك بطريقة تكتولوجية عمرها ما هتخطر على بالك .... معلهش إنت اللى بتنطح فى الصخر .... هعملك إيه ...
بص يا محمد زيتون ... لو إنت فعلاً محمد زيتون اللى فى دماغى واللى هو كان قبل كده محمد الدهنون
يبقى إقرا كلامى ده كويس وافهمه
ولو كنت محمد زيتون اللى مش فى دماغى لأ محمد زيتون اللى فى المدرسة فمرحبا بك مرة أخرى قائداً عبقريا فذا ...ز بس يبدو إن المكان اللى إنت بتقعد فيه فى المدرسة أثر عليك شوية ....
آسف جداً يا محمد زيتون .... ويا محمد الدهنون ... ويا أى محمد ... بس يا ريت نبعد عن إسم محمد علشان خاطر ربنا .... تحياتى والسلام

إلى صديقى محمد زيتون
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» إلى صديقى أبو الأداهيم
» إلى صديقى الذى سأفارقه